Po téměř dvou letech jsme vytáhli paty na výstavu

22.09.2014 15:58

Tákžeee včera jsme se díky Lucce Hrubešový vydali po téměř dvou letech opět na výstavu - tentokráte na 1.Výstavu morčat v Děčíně-Libverdě . Z hlediska vystavovatele musím říct , že výstava jako taková se mi moc líbíla a určitě bych se ráda zúčastnila i dalších ročníků , když bude možnost . Účast vystavovatelů , plemen i návštěvníků byla opravdu bohatá , místy se nedalo projít . Výstavu posuzovaly zahraniční posuzovatelky Monika Spychala a Rita Ribeiro , mazlíky si vzal do parády Milan Škoda . Tedíky měla právě Rita Ribeiro a vedli jsme si následovně.

Buffy Barfleur - 95,5 bodů - kartička
Gwen Cavia Carnea - 97,5 bodů - kartička
Wignette Barfleur - 97 bodů - kartička , 2.NEJLEPŠÍ US TEDDY BABY
Zoidberg Barfleur - 97,5 bodů - kartička , 2.NEJLEPŠÍ US TEDDY ADULT
Xylofon Barfleur - 95,5 bodů - kartička
Izzy Z Turkovic - 94 bodů

Wignette a Xylofon - 2.NEJLEPŠÍ PÁR STANDART A

V mazlících - Čučák Barfleur - 96 bodů

Velice hezky mě moje skupinka vyvolených překvapila vzhledem k tomu , že jsme letos s výstavou nepočítali , nebyla příprava na ni tak dobrá jak bych si představovala a tudíž jsem jen valila oči , že jsme se umístili tak vysoko . Jen co mrzelo nejen mě ale i další chovatele , byla nemožnost registrovat svá zvířata , většinu jsem totiž brala právě pro potřebu registrace , ale bohužel si ti mý drobci budou muset ještě nějaký pátek počkat . Velkou radost mám ale i z nového přírustku od Zuzky Nováčkové - bílé červenooké samičky Isis , která počučívala z prodejní klece téměř celý den - nemít červená očka , která se mazlíkářům většinou nelíbí , ostrouhala bych už v začátku výstavy , je moc hezká v tipu i srsti a určitě pro mě bude přínosem ve světlé řadě , která se mi nějak začala rozšiřovat  , rozhodla jsem se tomu při pohledu do chovných boxů nebránit a budu chovat co se hold daří , žádné změny už tu k obrazu svému konat nebudu , oni si to chlupatci stejně rozhodujou sami  . 
Děkuju tedy moc pořadatelům a i když se nám výstava poněkud protáhla , budu moc ráda pokud se bude konat i v dalších letech .