Vesele i smutně

22.08.2011 13:05

Během července a srpna jsme vykrmovali a starali se především o naše jarnoletní odchůvky , Všichni tedíci už jsou v nových domovech , ale hlaďáčci nám tu stále zůstávají , přestože jsou stejně krásní a dva by mohli zkusit registraci , ne-li rovnou výstavy ...

V červenci jsme si přivezli z liberecké chs Z Hvězdné teddího třísláčka Marwina , nemůžu říct nic jiného než , že jsem nadšená . Nebýt včasné poptávky zmizel by bůhvíkam jak pára nad hrncem . Takhle je náš a já jsem za ten poklad šťastná . Tříslák v tedících je pořád pro většinu chovatelů tabu a my bychom rádi s několika chovatelkami prolomily ledy stereotypu . Kluk se bude mít co činit .

Dále jsme několik samiček připouštěli a výsledky na sebe již nenechají dlouho čekat , čekáme hladké atg rg hladké rg a tedíky , většina mimísků bude jen s VP , ale určitě budou krásní .

A v poslední řadě pro mě nanejvýš tragická a bolestná zpráva , dnes ráno nás opustil Cyrilek , Je to pecka , byl to poměrně mladý morčoun v plné síle se spoustou plánů do budoucna . Měl krátce problémy s dýcháním a polykáním , dnes měl jít na druhou injekci antibiotik ... Bohužel neměl tu vůli , aby tu byl s námi dál . Je mi to líto , neskutečně moc .