Změny

26.11.2017 12:46

Událo se nám v rodině pár změn , takže mám zas o kus volného času méně a protože vím že se to bude stupňovat , jsem nucena omezit svůj koníček , únik od starostí a relax na minimum , což mi zdaleka nejde tak dobře jak bych chtěla a potřebovala . Přecijen jsou ty potvůrky moje srdcovka , ale v zájmu zachování nějaké životní úrovně své i jejich jsem nucená některá svá zvířátka pustit o dům dál . Nechci se všemu věnovat jen tak napůl , proto zůstává zatím výběr mých oblíbených a těch nezbytných pro zachování minimální příbuznosti . Že jsou některá ale v nabídce nutně neznamená , že opravdu musí odejít , jen k nim nemám takovou vazbu , nebo pro mě nemají přínos s jakým jsem si je nechávala ale někdo by mohl mít jiný záměr a mohou pro něj být tím pravým ořechovým . I přesto pro mě není jednoduché takové rozhodnutí udělat , ale zraje to už nějakou dobu a okolnosti mě pouze dokopali do finále .